Sollicitatie


Enkele weken geleden kreeg ik een email binnen van een zekere mevrouw Janssens. Ze werkte voor een headhuntersbureau en had naar eigen zeggen de geknipte job voor mij in de aanbieding. Ze vroeg dan ook of we elkaar even konden ontmoeten voor een nadere kennismaking.

Ik was ontzettend gecharmeerd door het mailtje en reageerde onmiddellijk dat ik op haar uitnodiging wou ingaan. Om privacy redenen verkoos ze de eerste afspraak op neutraal terrein te laten doorgaan, namelijk de bar van een Brussels hotel. Zo was er minder kans dat mijn huidige werkgever zou te weten komen dat ik op zoek was naar een andere job.

Enkele dagen later reed ik pikfijn uitgedost richting Brussel. Het was die dag aangenaam warm weer, maar door mijn das en de zenuwen veranderde het aangename als snel naar ondragelijk. Met knikkende knieën ging op zoek naar mevrouw Janssens, maar er was nog niemand te zien in de bar. Ik was dan ook een kwartiertje te vroeg.

Vijf minuten later viel mij oog op een dame die aan de receptie stond. Ze droeg een klasse mantelpakje dat haar slanke lijn en knappe benen mooi liet uitkomen. Haar blonde krullen, modieuze bril en de hoge stiletto’s vervolledigden het sexy plaatje. Om de look van zakenvrouw volledig af te maken had ze ook nog een paars boekentasje bij. Ik kreeg droge lippen van het aanschouwen van zoveel moois, zeker toen ze ook nog eens mijn richting uitkwam.

“Mijnheer Flinstone” sprak ze mij op een vriendelijke doch plechtige manier aan.

“Me…me… Mevrouw JJJJanssens” stammelde ik, compleet onder de indruk van de combinatie van schoonheid, klasse en vooral sexappeal.

We bestelden ons allebei een aperitief en bleven nog even in de bar voor een eerste kennismaking. Ze ging naast mij zitten en kruiste haar benen. Daarbij schoof het korte rokje nog een beetje naar boven waardoor je nog iets meer kreeg te zien van haar knappe benen. Haar mooie decolleté werd dan weer versterkt door twee stijve vooruit priemende tepels. Waarvoor airco allemaal niet goed is.

Ik probeerde mij deftig te gedragen en mijn blik af te wenden, maar mijn vlees was te zwak. In mijn kostuumbroek tekende zich ondertussen al een serieuze erectie af, iets wat haar ongetwijfeld moet opgevallen zijn. Om het allemaal nog wat erger te maken zocht ze geregeld fysiek contact met mij. Een schouderklopje of een hand op mijn knie, het hoorde er allemaal bij.

Toen ons glas op was nodigde ze mij mee uit naar haar kamer. Daar hadden we iets meer privacy. Konden we overgaan tot een dieper gesprek.

Ze trok haar vest uit en een mouwloze witte blouse kwam tevoorschijn. Haar stijve tepels tekenden zich nu nog beter af in de witte doorzichtige stof. Het feit dat ze geen BH aanhad liet trouwens niets meer aan de verbeelding over. Deze keer zaten we recht over elkaar en ik had dus ook een beter zicht op haar benen.

Ze veranderde geregeld van positie waarbij haar rokje telkens weer wat hoger kroop. Ze deed daarbij ook geregeld haar benen open, zoals Sharon Stone het ooit zo mooi had voorgedaan. En net als in de film was ook hier geen slipje te zien.

Mijn erectie was ondertussen niet meer te verstoppen. Het zweet brak mij uit en het werd steeds moeilijker om een goede positie te vinden om te blijven zitten. Gelukkig stelde ze voor om even recht te staan zodat ze eerst enkele foto’s kon nemen om haar dossier te vervolledigen.

De poses die ik moest aannemen waren op zijn minst eigenaardig te noemen, zeker voor een sollicitatie. Zo vroeg ze ook of ik wou poseren met enkel mijn boxershort en das. Zo’n ludieke foto’s geven onmiddellijk een ander beeld over iemand, zeker als het iemand is met een goed onderhouden lichaam.

Na zo’n compliment kun je natuurlijk moeilijk weigeren. Zonder er echt bij na te denken trok ik mijn kleren uit. De bobbel in mijn broek was er echter nog steeds en was duidelijk afgetekend te zien in mijn boxershort. Ze omschreef het echter als een technische storing die vrij gemakkelijk kon verholpen worden.

Ze kwam dichter, bukte zich en haalde de bobbel uit mijn broek. Terwijl ze mij heel verleidelijk aankeek bracht ze mijn paal dichter bij haar mond. Ze tuitte haar lippen en gaf mijn kloppende eikel een zacht kusje. Ze nam daarbij een heel klein stukje tussen haar lippen en likte er heel zachtjes aan met haar tong. Scheuten van genot vlogen door mijn lichaam. Ik wou mijn lul diep in haar keel rammen, maar gelukkig had ik nog enkele werkende hersencellen die mij tegenhielden.

“Mag ik u helpen om de druk weg te nemen” vroeg ze met een hele zwoele stem.

“Natuurlijk mevrouw Janssens,” kreunde ik.

Mijn eikel gleed in haar mondje en speelde enkele spelletjes met haar tong. Haar nagels gleden over mijn rug en haakten achter mijn boxershort om hem volledig uit te doen. Op de terugweg liet ze haar nagels langs de achterkant van mijn benen krassen. Hoe hoger ze kwam hoe gevoeliger het werd, zeker toen ze over en tussen mijn kont ging en mijn ballen opzocht. Ik trilde op mijn benen en voelde de spanning in mijn lul alsmaar toenemen. Ze greep met beide handen mijn kont vast en zoog mijn lul tot diep in haar keel.

Het was best geil om dat handenvrije pijpen aan te zien. Haar hoofdje ging tegen een strak tempo heen en weer. Soms ging ze te ver naar achter waardoor mijn lul met een smakkend geluid uit haar mondje kwam gefloept. Dan blonk hij even van het speeksel vooraleer hij weer met een gulzige hap in haar mond verdween. Ik voelde mij zaad opborrelen en maakte haar duidelijk dat ze moest oppassen. Ze wou zeker geen vlekken op haar kleren en dus hield ze mijn eikel ver genoeg in haar mondje. Ze masseerde nog heel even mijn ballen waarna ik mijn goedje tegen de achterkant van haar keel schoot.

Haar rokje was ondertussen zo hoog gekropen dat haar kale poesje volledig zichtbaar was. Ik liet mijn hand erover glijden en stak mijn middelvinger even in haar natte grotje. Ze vertrok geen spier op haar gezicht, maar in haar ogen kon ik zien dat het deugd deed. Ik liet mij uitzakken en legde één been over mijn schouders. Hierdoor kwamen haar lipjes mooi open te staan en kon ik mijn tong op verkenning laten gaan. Aangezien ze maar op één been meer stond zocht ze extra steun om niet om te vallen. Mijn haren waren daarbij het eerste waar ze aan dacht. Hoe harder ze aan mijn haar trok hoe harder mijn tong tekeer ging. Het duurde dan ook niet lang voor ook zij een eerste orgasme bereikte.

Op weg terug naar boven nam ik haar bloesje mee en trok het over haar hoofd. Twee heerlijke grote borsten kwamen tevoorschijn. Mijn tong tikte heel zachtjes tegen de stijve tepels die mooi naar voor stonden. Een lichte schrikreactie en kreun lieten verstaan dat ze nog steeds heel gevoelig was na haar orgasme.

Mevrouw Janssens nam mijn lul vast en trok me mee naar het dressoir. Daarboven stond een spiegel zodat we ons zelf konden bekijken. Ik bekeek haar langs achter en besefte dat dit één van de geilste zichten was die ik ooit had mogen aanschouwen. Door de hoge haken die ze nog steeds aanhad waren haar slanke benen ook mooi gespannen. Geweldige billen die overgingen in een heerlijk kontje dat afgebakend werd door haar opgetrokken rokje. Nog hoger keek je in de spiegel op haar heerlijke borsten om dan langs achter weer te genieten van die heerlijke blonde krullen.

Ik kon mij niet meer inhouden en plantte mijn paal tussen haar benen. Met een harde diepe stoot drong mijn paal haar sappige grotje binnen. In de spiegel zag ik haar ogen wegdraaien, de mond wijd open. Ik liet mijn ballen tegen haar billen kletsen, keer op keer op keer. Ze pakte het dressoir nog wat steviger vast en kreunde het uit. Haar kutje klemde nu stevig rond mijn lul. Luttele seconden later riep ze dat ze kwam, iets wat bevestigd werd door de soppende geluiden die mijn gebeuk nu veroorzaakten.

Ik draaide haar om en zette ze op het dressoir. Ze sloeg haar benen om mijn middel en drukte mijn poep tegen haar aan. Mijn lul werd daarbij als het ware in haar poesje gezogen. Heel zachtjes begon ik haar weer te neuken terwijl we elkaar recht in de ogen keken. Gaandeweg verhoogde ik terug het tempo, daarbij genietend van de veranderende blik in haar ogen. Haar genot was zo af te lezen, iets wat mij duidelijk niet onberoerd liet.

In een ultieme poging mijn orgasme nog wat uit te stellen verminderde ik terug vaart en nam ik enkele stevige happen uit die overheerlijke borsten. Maar uitstel is geen afstel. Van zodra ik het tempo terug opdreef voelde ik de stralen door mijn lul schieten. Met enkele diepe stoten schoot ik alles in haar kutje, waarop ook zij nog een laatst orgasme kreeg.

Moe maar voldaan sleepten we ons naar het bed en lieten we ons vallen. Ik kuste haar op de mond waarna Shanna mij bedankte voor deze geweldige ervaring. Ik had het spel perfect meegespeeld, het was zelfs nog beter dan in haar fantasie. Wat is de zus van mijn ex toch een fantastisch wijf.

Als beloning mag ik nu mijn fantasie uitwerken…

Dat belooft…

Fred

Graag uw sterrenwaardering bovenaan en/of reactie onder het verhaal. Dank u.

Liefs My

Plaats een reactie