Ondeugend idee


Het is een regenachtige vrijdagochtend. Ik kom net terug thuis, nadat ik mijn zoon op school had afgezet. Het huis is leeg, want ook mijn man is gaan werken. Terwijl ik mijn jas uitdoe, kijk ik naar onze foto aan de muur. Ik bedenk mij wat een lucky girl ik ben met een man als hij. Misschien moet ik hem eens verrassen. Maar waarmee? Ik wandel al denkend naar de badkamer. Voor de spiegel doe ik mijn kleren uit. Naakt kijk ik naar mezelf. Dat diëten loont, want mijn lichaam ziet er vrij goed uit. Ik stap onder de douche. Door het stromende water streel ik over mijn buik en borsten. Mmm, de gedachte aan mijn liefste maakt me geil. Zachtjes begin ik met mezelf te spelen. Klaarkomen doe ik nog niet. Dat bewaar ik voor hem. Ik weet waarmee ik hem ga verrassen. Met mezelf. Ik stap uit de douche en droog me af.

In de slaapkamer ga ik op zoek naar een leuk kleedje. Uiteindelijk kies ik voor kort een donkerblauw kleedje met een open hals. Nu nog lingerie. Zonder twijfelen kies ik voor een zwarte push-up bh met bijpassende string en jarretels. Rustig trek ik de jarretellenkousen aan en maak ze vast. Ik kies voor zachte perzikkleurige oogschaduw met grijze mascara. Mijn lippen krijgen frambozenrode lippenstift. Aan mijn voeten doe ik zwarte hoge naaldhakken. Ik keur mezelf in de spiegel en stijl mijn haar nog een keer. Klaar om mijn man te verwennen.

Ik stap in de auto en onderweg stijgt de zin in hem al. Aan zijn werk aangekomen is mijn string al volledig nat. Dus besluit ik om zonder string naar binnen te gaan. Die zal ik toch niet lang nodig hebben. Een beetje nerveus wandel ik naar zijn bureau. De deur staat open, maar hij is er niet. Fijn, dat maakt de verrassing compleet. Ik zet mij op zijn bureau met mijn benen over elkaar. En nu maar wachten. Gelukkig duurt het wachten niet lang. Als hij binnenkomt, kijkt hij me breed lachend aan.

“Wat doe jij hier?” vraagt hij terwijl ik een heerlijke zoen krijg.

“Jou verrassen. Ik miste je thuis, dus kom ik maar naar jou”. Hij stapt naar de deur en doet deze op slot. Met één vinger gebaar ik dat hij op zijn stoel moet gaan zitten. Terwijl hij dat doet, trek ik mijn kleedje een beetje ophoog zodat de rand van de jarretels zichtbaar wordt. Hij slikt zichtbaar en kijkt met grote, glinsterende ogen naar mijn benen. Hij wil rechtstaan om me aan te raken, maar dat mag niet.

“Broek uit!” beveel ik hem. Hij gehoorzaamt gedwee. Met één vloeiende beweging schuif ik van het bureau op de grond. Met een ondeugende blik kom ik dichterbij. Mijn handen strelen over zijn benen en schuiven naar zijn half-stijve pik. Zachtjes begin ik te masseren tot ik mijn mond aan je pik zet en mijn lippen erover schuif. Een lichte kreun ontsnapt hem.

“Waar heb ik dit aan verdiend?” hoor ik hem zeggen. Ik lach een keer verliefd naar hem en ga door met zijn pijpbeurt. Nu gebruik ik ook mijn tong om zijn eikel te verwennen. Twee handen door mijn haren bevestigen dat de verwennerij het goed doet. Hij zakt verder onderuit zodat ik met mijn handen zijn buik kan strelen. Ondertussen beweegt mijn mond sneller over zijn pik. Ik zuig hem nu echt naar binnen. Zo nu en dan zuig ik alleen op zijn eikel. Dat maakt hem helemaal gek. Mijn handen zorgen ervoor dat het niet meer lang duurt voor hij klaarkomt. Het moet wel deugd hebben gedaan, want hij rilt over zijn hele lichaam. Ik zet me recht en kruip opnieuw op zijn bureau. Deze keer met mijn benen open. Als hij bekomen is, rolt hij zijn stoel dichter naar mij toe en kijkt me lachend aan.

“Mijn ondeugende schat” fluistert hij me toe. Hij kan zijn handen niet bedwingen en streelt zachtjes langs mijn heupen. Ik laat hem doen en streel door zijn haren terwijl ik naar hem kijk. Zijn blik verraadt hoe sexy hij me vindt. Hij legt een hand op mijn benen en met de andere hand streelt hij me naar boven toe. Langs mijn zij, naar mijn hals, mijn gezicht en door mijn haren.

Ik leg mijn hoofd in zijn hand en sluit mijn ogen. Zo heerlijk is het om bij hem te zijn. Hij zoent me zachtjes op mijn lippen. Ik geniet van zijn zoen. Mijn handen leg ik op zijn heupen en streel onder zijn T-shirt over zijn rug. Zijn handen glijden nu langs mijn zij. Daarbij raakt hij de zijkant van mijn borsten af en toe lichtjes. Ik krijg nu een langere, intensere zoen. Hierdoor doe ik mijn benen uit elkaar en trek hel dichter tegen me aan. De ene hand blijft hem strelen, terwijl de andere op zijn achterwerk rust. Hij legt zijn armen nu om mijn rug en streelt me. Eén hand glijdt naar beneden en streelt mijn kont, terwijl hij met de andere mijn kleedje losmaakt achter mijn rug. Ik kijk hem aan en vraag om een zoen. Ik leg één hand om zijn gezicht en streel met mijn duim zijn wang. Hij zet zijn lippen op de mijne en duwt zijn tong in mijn mond. Het kleedje is los vanachter en zijn hand streelt mijn blote rug.

Ik beantwoord zijn zoen en geniet van de aanraking op mijn rug. Ondertussen maak ik zijn broek los en duw deze naar beneden. Hij helpt een beetje en de broek zakt tot op zijn enkels. Hij doet de bandjes van mijn kleedje af mijn schouders glijden. Zijn handen strelen opnieuw mijn rug, terwijl hij me kusjes geeft op mijn wang, in mijn hals en op mijn schouder. Met mijn voeten streel ik de achterkant van zijn benen. Ik leg mijn hoofd in mijn nek en geniet. Hij schuift mijn kleedje naar beneden en knoopt mijn beha los. Hij zoent mijn hals en steeds iets lager. Nu geeft hij kusjes tussen mijn borsten. Mm…, ik kreun zacht.

“Ik wil je”. Hij begint mijn borsten te masseren met zijn handen. Met zijn tong begint hij de top van mijn tepels te likken. En likt in cirkeltjes rond mijn tepels. Mijn kreuntjes worden er niet minder op. Mijn handen gaan door zijn haar. Dan plaats ik ze achter mij op het bureau. Mmm, wat ben ik geil. Hij zuigt nu ook aan mijn tepels. Zijn handen grijpen mijn kleedje en hij trekt het verder naar beneden. Even mijn kont lichten en hop, dat is uit. Hij zit intussen met een fameuze bult in zijn onderbroek. Ik heb nu enkel nog sexy panty ‘s aan. Die onderbroek moet snel uit. Met mijn voeten trek ik deze naar beneden. Ik fluister in zijn oor dat ik geil ben.

“Dat geloof ik niet” fluistert hij terug. Hij raakt zachtjes mijn kutje. Hij voelt al direct dat ik toch de waarheid sprak. Hij speelt even met mijn klitje en duwt dan zijn middel tussen mijn benen en zachtjes duwt hij zijn pik naar binnen. Ik kreun onmiddellijk. Iets harder dan bedoeld. Ik sla mijn armen om hem heen.

“Vrijen met jou is zalig.” Hij bouwt langzaam op. Af en toe duwt hij iets dieper en sneller en dan weer zachtjes en sensueel. Hij kijkt me aan met een blik vol begeerte. Door al die aanrakingen heb ik niet veel meer nodig. Mijn orgasme begint bezit te nemen van mijn lichaam. Ook zijn lichaam wordt steeds gevoeliger en zit vol tintelingen. Hij kreunt nu ook zachtjes en stoot steeds harder. Hij trekt me dicht tegen hem aan. Mijn heupen bewegen nog even op jouw ritme om dan zalig klaar te komen. Ook hij komt zalig klaar en geeft mij nog een dikke tongzoen. In een innige omhelzing blijven we nog even staan om ons daarna weer aan te kleden. Ik geef hem nog een dikke zoen.

“Tot straks, lieverd.”

In Love

Graag uw sterrenwaardering bovenaan en/of reactie onder het verhaal. Dank u.

Liefs My

Een gedachte over “Ondeugend idee

  1. Dit verhaal is waar het in het leven om gaat. Zoveel van iemand houden dat je fantasie op hol kan slaan en je geile buien krijgt van hem of haar. Echt een vijf sterren verhaal

Plaats een reactie