Marjan III


De morgen erop zag ze Annet staan die Fientje ook naar de opvang had gebracht. Eigenlijk had zij haar op staan wachten en ze was blij toen ze Marjan zag. ‘

“Hallo Merel, grote meid! Hoe gaat het met jou? Ga je ook weer met Fientje spelen dadelijk, hè? Zij is al binnen hoor, dus ga maar gauw kijken, jij lieverdje!” En kneep haar daarbij zachtjes in haar wang. Ze keek verlegen naar Marjan die meteen vroeg of ze nog even tijd had zo meteen voor een kopje koffie.

Precies dat was het wat Annet gehoopt had te horen en zei meteen dat ze dat gezellig vond. Dat ze de hele morgen de tijd had voegde ze er meteen met een stiekem knipoogje aan toe. Ze stond geduldig te wachten want ze wist dat Merel altijd met moeite afscheid nam van haar moeder. En die had alle geduld van de wereld met haar en ging pas weg als Mereltje tevreden was met de andere kinderen.

“Hoi, blij je te zien!” Straalde ze, toen ze naar buiten liep en Annet snel eventjes een knuffel gaf zoals vriendinnen wel vaker doen.

“Kom op, dan gaan we lekker naar mijn flatje, of wil je van tevoren nog even bij de bakker langs?”

“Nou, dat zou ze wel willen maar moest ze maar niet doen omdat ze niet dicht wilde groeien,” iets waar Marjan mee instemde.

Snel stapte ze ook op haar fiets en ging het richting Marjan. ‘Precies zoals ik had gehoopt!’ Dacht ze. ‘En zo te zien heeft zij er ook niks op tegen om verder te gaan waar we gisteren gebleven zijn!’ Maar ondertussen praatte ze over Merel en hoe leuk ze het vond om voorgelezen te worden maar zij er zelf wel eens wild van werd. “Steeds hetzelfde verhaaltje weer dat ze wil horen, weet je? Ik ken het uit mijn hoofd en zij ook hoor, dat heb ik wel eens uitgeprobeerd. Stiekem een andere wending erin aangebracht, maar dat mocht niet van madammeke, dat maakte ze wel duidelijk. Nou, dus gisteren maar weer voor grammofoon gespeeld” en zo ging het door tot in haar keuken.

Bij de koffie schakelde Marjan voorzichtig over van thema door te vragen hoe ze het gisteren had gevonden. Annet keek voorzichtig naar de keukentafel en dacht even na voor ze er uit floepte dat ze het heerlijk had gevonden en zich nog heerlijk had klaar gevingerd. Toen ze Marjan aankeek zag ze een stralend gezicht en gaf toen ook toe dat ze na een lange tijd ook haar vibrators had gebruikt. Toen Marjan haar hand op tafel legde had ze die meteen vastgepakt en teder en sensueel had afgetast.

“ Moeten we nog langer geheimzinnig doen of maar meteen toegeven dat we er nog geen genoeg van hebben?” En Marjan knikte.

Wat ze zei verbaasde haarzelf en ze durfde haar vriendin niet eens aan te kijken maar biechtte het toch maar op. Dan was het er tenminste uit.

“Ik stond je gewoon op te wachten en hoopte dat jij mij nog wilde kennen. Ik wilde met jou mee en weer zo heerlijk klaarkomen! En ook je speeltjes eens uitproberen, dat lijkt me super! Ik zeg dat eigenlijk nooit zo, tenminste, dat heb ik nog nooit gedaan. Mijn vibrators heb ik nooit aan iemand laten zien. Ja, die ene, maar die kreeg ik ook. Ik schaamde me toen ik die voor hem moest uitproberen en hij wilde kijken. Ik kwam pas echt klaar toen hij er niet bij was en toen pas begon ik dat lekker te vinden. Maar met jou…” en toen stokte haar woorden.

Marjan hoorde ze opstaan en even later voelde ze hoe zij haar over haar hoofd streelde. Nog voor ze op kon kijken liep Marjan de keuken en sloot de deur. Annet schrok. Had ze het dan verkeerd gezien en was dat van gisteren niet leuk voor haar geweest? Had ze er spijt van en zou ze. Maar toen ging de deur weer open en Marjan keek haar opgelucht en blij een en zette de schoendoos uit haar slaapkamer midden op tafel. Ze ging naast Annet zitten en zei wat ze de rest van die avond had gedaan toen Merel sliep. Annet keek haar verbaasd aan en zei dat ze precies hetzelfde had gedaan.

“Ik heb viezer gedacht!” Schepte Marjan op. Een hand legde ze op de dij van Annet en met de andere maakte ze de doos open. Een voor een pakte ze de vibrator ‘s er uit en stalde ze naast elkaar op de keukentafel. Binnen de kortste keren stond er een hele rij.

“Deze steek ik wel ineens in mijn kontje. Als je daar wat nachtcrème of zo op doet, is dat een heerlijk gevoel.” Ze zette de kleinste vibrator van glad wit plastic weer terug en pakte toen een vibrator. “Deze pijpte jij stiekem, dat heb ik wel gezien. Dat vond ik super geil om te zien en ik wist ook dat jouw spuug er nog op moest zitten of zo. Bedacht ik me. En met deze dildo heb ik me gisteravond nog helemaal klaar geneukt. Lekker op een neer gestoten met mijn benen uit elkaar.”’

Annet rilde van genot toen ze dit vertelde en haar hand heel langzaam omhoog voelde kruipen over haar been. Ik had een rok moeten aantrekken schoot in een flits door haar gedachten en deed haar benen iets verder uit elkaar. Haar been raakte nu het been van Marjan die gewoon doorvertelde.

“Het is wel een heel rare gedachte hoor, maar ja, ik lag er gewoon super op te geilen. Ik dacht dat jij zou liggen in mijn bed met mijn dildo en van te voren heb je die liggen pijpen en nat gelikt in je mond. Die pik die heb ik nu in mijn kut maar het kwam gewoon allemaal omdat ik jou daarmee had gezien, dat jij mijn pik ligt eigenlijk. En dat ik jou daarna mee neuk…” Even stokte ze verhaal en gluurde naar de reactie van Annet, die ze opgewonden en met rode oortjes naar haar zat te luisteren. Weer liet ze haar handen iets hoger glijden richting haar geile opgewonden kut voelde gaan. Net toen Marjan aanstalten maakte iets te zeggen maakte Marjan haar verhaal af.

“Weet je, dat is best wel gek maar komt door een ding wat ik in de kast heb liggen. Die heb ik vorig jaar eens gekocht toen een man me voor een triootje had gevraagd. Toen heb ik zo’n ding alvast gekocht want die had ik wel eens gezien in films. Een voorbinddildo, maar ja, van die afspraak kwam dus niks meer. En eigenlijk dacht ik dus dat ik die dildo die je pijpte ik onder mij vast zou houden. Maar daardoor dacht ik ook weer aan die voorbinddildo. Wacht maar even, dat is te gek voor woorden! Ik pak hem even, kun je lachen!” Lachend liet ze de plastic doos zien. Daar zat een leren slip in, een soort tanga. Maar in het kruis daar zat een dildo gemonteerd en een wel nog veel grotere die naar buiten stak. De foto die erop stond demonstreerde een meisje als een mannequin wat de bedoeling was.

“Wow, dat lijkt me helemaal te gek om eens te proberen! Dat wil ik wel een meemaken” riep ze enthousiast, schrikkend van haar eigen woorden. Maar ze was helemaal in de stemming voor seks en wat Annet net allemaal had verteld en ze steeds dichter tegen elkaar waren gaat zitten hadden haar super geil gemaakt. Dat waren dingen die allemaal nieuw voor haar waren en waar ze nooit aan had gedacht. Maar het een leek haar nog fijner of spannender dan het ander en ze was benieuwd naar wat ze het meest zou gaan genieten, eigenlijk wilde geen moment meer wachten met dat uit te proberen. Ze keek Marjan aan en haar hoofd ging dichter naar haar toe, een gebaar dat meteen beantwoord werd en niet veel later zaten ze weer gulzig te likken over elkaars tong, adem naar binnen zuigend door hun mond en neus. Zonder er verder bij na te denken pakte ze Marjans hand en drukte die stevig tussen haar benen, de druk opvoerend met haar eigen hand en masturberende bewegingen makend.

Marjan had zich voor niks zorgen gemaakt wist ze nu, toen ze erover nadacht hoe zij haar fantasietjes aan Annet moest uitleggen; het wees zich allemaal vanzelf! En hoe! Zo’n enthousiaste reactie had ze echt niet verwacht maar er wel heel erg op gehoopt. En nu ze wist dat ze al snel naar de slaapkamer zouden verhuizen om hun spel van gisteren voort te zetten nam ze opeens alle tijd om haar nog geiler te maken dan ze al was. Ze wilde Annet helemaal gek maken vandaag en wist zeker dat dat zou gaan lukken! Zonder hun kus te onderbreken trok ze een been van Annet over haar heen en begon toen haar lekkere ronde kontje te kneden, daarbij suggestief strelend over haar door de spijkerstof niet te voelen bilspleet.

“Lust je nog een kopje koffie Annet?” Vroeg ze daarom toen ze haar lippen eventjes van de hare had losgemaakt. “Ik lust er nog wel eentje hoor, doe je mee?”

Marjan vond het prachtig te spelen met haar geile gevoel en dat lukte wel wat ze werd verward aangekeken door Annet die zachtjes knikte en haar benen weer netjes naast elkaar zette op de grond.

“Ja, lekker hoor! Daar kwam ik OOK voor hè?” Waarbij ze dat OOK wel erg benadrukte. Marjan schonk de koffie in en gelukkig hoefde ze daar niet voor op te staan. De koffiekan stond nog op tafel en meteen nipte ze aan haar mok. Annet volgde haar voorbeeld en was blij verrast toen Marjan een dildo pakte toen ze haar koffie had teruggezet en Annet haar been weer over haar schoot trok.

Maar de verrassing was wel gelukt, dat merkte ze meteen toen ze de zilverkleurige staaf liet trillen op maximale snelheid, over het kruis van Annet heen gleed, en daarna, onder haar been door over haar eigen broek liet glijden. Daarbij wreef ze haar pols weer ruw over de bilspleet van Annet die zich nu het liefst meteen had uitgekleed, maar dat durfde ze eigenlijk nog niet goed. Marjan vond het prachtig om haar een beetje in twijfel te laten in de wetenschap dat ze er allebei nog geiler van zouden worden. Ook wilde ze uittesten hoe brutaal Annet kon worden, maar dan in een liefkozend en plagend spel. Op een antwoord hoefde ze bepaald niet lang te wachten. Annet knoopte haar broek zelf los en trok de rits naar beneden. Marjan zag al snel door haar wimpers dat ze een klein slipje droeg van blauw katoen dat op haar kutje een donkere plek vertoonde. Daaronder zag ze haar vingers langzaam op en neer gaan en haar hijgende adem stootte ze uit in haar mond. Ze draaide de vibrator ongezien wat trager voordat ze hem voorzichtig onder de hand van Annet liet glijden die hem meteen van haar overnam. Toen Marjan haar buik streelde en daarmee doorging tot ze in haar tietjes kon knijpen probeerde Annet haar benen verder te spreiden maar dat ging lastig door die strakke spijkerbroek.

“O ja, dat is zo lekker” kreunde Annet. “Ik wil heel graag weer bloot bij je zijn, jij ook?” Vroeg ze, maar door haar verlegenheid klonk duidelijk haar lust naar bevrediging.

Marjan speelde een geraffineerd spelletje om haar nog geiler te maken dan ze al was. Ze trok haar op haar schoot en liet haar toen een stukje naar beneden zakken tot ze op haar knieën rustte. Ze kon ze haar tieten nog beter bereiken want Annet boog gestrekt achterover om hun tongspel niet te hoeven verbreken. En Marjan kon met haar andere hand nog net in haar broek komen om haar helemaal gek te maken van lust en verlangen. Nu wist ze zeker dat ze samen nog heel veel zouden gaan beleven, iets waar ze wel altijd op had gehoopt maar haar nooit had durven voorstellen.

Als ze een vriendin had op wie ze geilde, was Annet het wel. Maar steeds als ze een toespeling daarop maakte zei ze dat ze genoeg aan haar vriendjes had en zich nooit meer wilde binden. En geld en liefde vond ze een tegenspraak, dus daarover hoefde ze ook niet bij haar aan te komen, maar ze voelde zich wel aangesproken hierdoor. Annet wist van haar bijverdienste en vond dat maar niks. ”Voor mezelf,” dat zei ze er wel altijd bij. Haar buikloop was eigenlijk haar redding uit deze impasse geweest, wat een bizarre toestand! Gered door de shoarmaboer, waar ze die avond tevoren nog een broodje had besteld toen ze terugkwam van een klant en geen meer had om zelf te koken! Hij moest eens weten! Het wanhoop telefoontje van haar aan Annet waar ze zo over twijfelde en nu dit!

Annet streelde verder omhoog toen ze Marjan haar hand dieper voelde graven in haar broek en trok haar eigen hand eruit om haar meer ruimte te geven. De vibrator had ze nog in haar hand maar legde die op de grond naast haar, ondertussen als een slang bewegend om haar broek meer ruimte te geven. Toen Marjan daardoor eindelijk haar aarsje aan kon raken sperde ze haar ogen open en ze verbrak abrupt haar kus.

“O wat is dat lekker” stamelde ze. “Ga je asjeblieft mee naar je bed? Ik wil je helemaal naakt tegen me aanvoelen lieverd!”

Met name dat laatste vond Marjan enorm geil klinken en ze besloot ook haar niet langer te plagen en op te geilen, want volgens haar was ze nu tot alles in staat. Bereid om alles te leren wat zij wilde en de heerlijke gevoelens die zij kende met haar te delen… Eindelijk.

Even drukte ze met haar vinger nog tegen het kontgaatje dat meteen krampend samentrok en zich daarna weer ontspande. Een gevoel dat ze zo goed kende van zichzelf en trok toen langzaam haar hand terug. Daarbij zorgde ze er wel voor dat ze geraffineerd nog even over haar klitje wreef met haar pols en daarna met haar hele terugtrekkende hand. Een kus diende als antwoord, een duidelijk antwoord.

Annet stond langzaam op, geholpen door een hand die nog nat was van haar eigen geil en keek opgewonden toen Marjan de kleine dildo en de voorbinddildo oppakte.

“Ik wil niks liever dan hé! Je weet toch dat ik al heel lang op je geilde. Alleen nu pas zijn we er allebei achter en ik krijg echt geen genoeg van je hoor!”

Maar lopen met een openstaande broek was niet te doen merkte Annet al snel toen die over haar dijen naar beneden gleed. Lachend hierover trok ze haar broek omhoog maar haar slipje liet ze naar beneden hangen. Ze knoopte hem vast, maar niet voor lang!

Marjan had haar gordijnen nog gesloten gehouden op de slaapkamer en uit de klokradio klonk een zacht muziekje. Dat alles met het oog op haar gehoopte bezoek van Annet, dus was alles niet voor niks geweest. Annet had hier geen oog voor en klemde zich staand vast aan Marjan om weer te kunnen kussen en nu ook haar billen weer eens lekker te kunnen voelen. Nog over haar broek heen maar de wetenschap dat die gauw uit zou zijn maakte het nog geiler! Ze moesten hun kus al snel verbreken omdat ze aan elkaars shirtjes aan het trekken waren en Annet vond het heerlijk weer vel tegen vel en tietje tegen tietje te kunnen wrijven. Weer zoenend en lebberend begonnen ze aan hun broeken te werken, maar dat bleek wel een lastige klus.

Marjan moest haar even los laten om Annet haar gang te kunnen laten gaan. Die vond het heerlijk om de broek open te knopen en naar beneden te duwen.

“Jouw slipje was ook niet meer droog!” Was het eerste wat ze uitbracht met een lieve stem alsof het haar positief verbaasde.

“Ja zeg, ik ben even geil als jou hoor!” Repliceerde Marjan. “Wist je dat soms nog niet dan? Ik vind het heerlijk om jou te laten klaarkomen maar wil zelf ook echt wel aan de beurt komen hoor!”

Toen al haar kleren op de grond lagen zei ze dat ze er niks voor voelde om zo eenzaam en alleen in haar blootje te staan. Meteen daarna ontdeed ze Annet ook van haar kledij en de kleren lagen in een ratjetoe op een hoop maar dat vonden ze niet erg. Daar hadden ze helemaal geen interesse in. En ze lieten zich naast elkaar achterover vallen op het netjes toegevouwen bed.

In de slaapkamer was het best wel frisjes en opeens trok Annet aan het dekbed en zorgde er al vrijend met Marjan voor dat ze het over hun heen konden trekken. Zo liggend, kussend en strelend was dat een heerlijk intiem gevoel dat ze genoten maar niet lang uithielden. Marjan begon geraffineerd aan Annet haar bilhelften te trekken zodat ze indirect haar aarsgaatje bewerkte. Dat had ze geleerd door het bij zichzelf te doen, maar Annet reageerde minimaal net zo fel als zijzelf op deze massage. Verhit duwde ze haar benen uit elkaar en wipte haar kontje omhoog zodat Marjan er ongehinderd bij kon blijven komen. Zij rolde spelend over haar heen en al snel lag het dekbed op de vloer maar de kou was uit de lucht, dat kon je wel zeggen. Annet zag dat Marjan de meegenomen speeltjes op haar nachtkastje had gelegd, dus binnen handbereik. Ze pakte de kleine vibrator en vroeg aan Marjan of zij haar daarmee in haar kontje wilde neuken.

“Ik weet natuurlijk wel van seks in je kontje, maar zelf heb ik dat nog nooit gedaan. Maar toen jij erover vertelde wilde ik dat opeens zelf ook, doe je dat?” Vroeg ze zacht.

Marjan keek haar aan en na een kusje zei ze dat ze dat natuurlijk heel graag wilde doen om het haar ook te laten voelen.

“Maar dan moet je zelf eerst je reetje invetten hoor, anders kan dat pijn doen! Wacht maar even, hier in het kastje heb ik lekkere dagcrème staan. Pak maar een likje en dat moet je dan gebruiken om je gaatje glad te maken.”

Ze had het écht goed voorbereid dacht ze trots toen ze het potje pakte en de deksel er af draaide. Annet was in zo’n seksuele trance dat ze meteen deed wat er werd gevraagd. Voorzichtig dipte ze haar vinger in het potje en wreef de gladde crème tussen haar billen, wat best wel lekker aanvoelde. Maar ook deed het haar rillen van genot! Dat werd er niet minder op toen Marjan haar zei dat zij het wel moest kunnen zien omdat ze haar geen pijn wilde doen. Met vingerlichte sturingen zorgde ze ervoor dat Annet over haar heen kwam liggen met haar billen naar haar toe. Ze leidde haar naar voren en Annet kroop wijdbeens over haar heen tot ze met haar billen boven haar buik lag.

“Wrijf je nog maar eventjes in hoor, zodat ik het goed kan zien” zei Marjan maar ditmaal trilde haar stem van opwinding. Ze hoopte maar dat Annet dat niet zou merken, maar zij had wel wat anders om over na te denken! Zij nam nog een vingertopje crème en wreef dat uit in haar bilspleet. En passant zag Marjan dat zij zich daar ook had geschoren want alleen op haar bilhelften groeiden nog wat dunne haartjes. Oog voor detail kon haar nog nooit ontzegd worden! Annet zat voor haar in de ideale positie en daar maakte ze meteen gebruik van. Toen ze had gezegd dat ze haar kontje ook aan de binnenkant moest insmeren nam ze de wijsvinger van Annet vast en zette die recht tegen haar mooie ronde kontgaatje.

Ze snapte meteen wat Marjan bedoelde maar verkrampte wel even haar bovenbenen toen ze het topje van haar vinger in haar grotje duwde. Marjan duwde die even van links naar rechts en toen ze Annet opgewonden hoorde hijgen duwde ze de vinger verder naar binnen. Heel langzaam en steeds duwend tegen haar hand van boven naar onder drukte ze haar vinger steeds dieper haar gaatje in. Al snel zat die er tot en met haar derde vingerkootje in en nog steeds hijgde ze opgewonden zonder te protesteren. Sterker nog, begon ze spontaan kleine neukbeweginkjes te maken en rekte haar anaalspier verder op zonder dat ze dat zelf wist.

Marjan voelde hoe ze haar mond op haar kuit drukte en voelde haar opgewonden adem op haar huid.

“Wow, ik wist niet dat het zo’n lekker gevoel zou zijn” klonk het kermend als een ingetogen juichkreet. Marjan hoefde niks meer te doen want voor haar ogen duwde Annet een tweede vinger in haar gaatje om onbewust nog meer van die opwinding te ervaren! Marjan trok haar billen uit elkaar om haar te laten voelen dat haar kontgaatje heel elastisch was en vond het heerlijk om te zien hoe ze geil met zichzelf lag te spelen. En zij had het uitzicht op de première, en wel als enigste en op de eerste rij. Zelf kromp ze ook in elkaar, maar van genot, toen Annet haar vrij hand naar haar kutje wist te brengen. Ze steunde op haar elleboog en Marjan zorgde er snel voor dat ze niet om zou vallen door haar tietjes te gaan kneden. Haar onderarm ondersteunde haar zij en zo kon Annet er nog beter bij. Maar toen Annet weer dreigde om te rollen trok ze de vingers uit haar kontje en leidde haar hand naar het matras om meer steun te vinden. Verrukt zag ze hoe het rozetje niet meteen weer sloot, maar uitdagend gapend open bleef staan. Ze greep snel naar de kleine vibrator en met een hand liet ze die langzaam trillen voor ze hem tussen Annet haar billen liet trillen. Ze hield hem verticaal zodat ze de trilling wel kan voelen vanaf haar stuitje voor ze hem langzaam kantelde. Verder hoefde ze helemaal niks te doen, want dat deed Annet zelf toen ze naar achteren kwam en de trilstaaf in haar reetje liet glijden.

‘Die is kontjes-geil!’ Dacht Marjan en voelde met een vinger over haar gespannen rozetje. Ze wilde niks forceren en vroeg, het antwoord bij voorbaat wetend, hoe zij het vond. Ze vond het net zo geil om haar. “Heerlijk!” Te horen steunen. Het gefriemel aan haar eigen kutje bevestigde dat het een eerlijk antwoord was en wond haar dus ook des te meer op. Langzaam kroop ze een beetje meer naar voren tot ze Annet haar kutje kon likken maar vooral ook omdat Annet haar dan ook lekker uit kon lebberen. Annet bediende de vibrator nu zelf en kermde van genot, kleine kreetjes van lust die ze smoorde tussen de benen van Marjan.

“Je smaakt zo lekker!” Wist ze nog kenbaar te maken en een beter nummertje 69 had ze zich echt niet kunnen voorstellen. Ze voelde haar geil lekken dat meteen gulzig werd opgezogen door Annet die zelf ook droop als een druipsteengrot. Bij iedere zuig- en lik-partij voelde ze vers sap in haar mond komen.

Een smaak vulde haar mond die ze zou herkennen uit duizenden, dat wist ze zeker! Ze kon haar eigen smaakt natuurlijk wel. Als ze mannen kusten die haar hadden gelikt herkende ze die meteen en ze had zichzelf ook wel eens puur geproefd aan haar vingers in een geile bui. Annet smaakte heel specifiek en anders en ze wist meteen dat geen enkele andere meid zo lekker zou zijn als haar! Ze had geen vergelijkingsmateriaal’ maar was 100 % zeker hiervan en ze kon er echt geen genoeg van krijgen. Ze genoot van het genot dat ze gaf, maar vooral ook dat haar gegeven werd. Het strakke buikje van Annet, haar lekkere billen en zijdezachte handen die intuïtief wisten wat ze deden deed haar rillen. Ze wist nog dat ze in haar eigen bed lag met haar goede vriendin Annet, maar een hele nieuwe wereld had zich geopend.

Ze voelde hoe Annet zichzelf nog steeds neukte met haar dunne vibrator in haar kontje. Ze had haar wel geholpen maar wilde dit ook zelf voelen dus strekte ze haar linker arm, hoewel dit niet eenvoudig was, om haar hand te voelen waarmee ze zichzelf bediende. Ze voelde hoe Annet haar vingers om de dildo knepen en maar bleven pompen hoewel ze eventjes leek te schrikken toen zij haar daar aanraakte. Ze leidde haar geraffineerd af door extra hard te gaan likken en daarbij genotvolle geluidjes bij te maken. Bij mannen werkte die truc altijd als zij haar vroegen hun te pijpen maar ook Annet reageerde meteen. Haar beenspieren verhardden samentrekkend van genot en ze smoorde haar luide zuchten in de schoot van Marjan. Zij genoot van alles; de geilheid van Annet, het haar leren van nieuwe dingen, samen experimenteren en op dit moment: het hemelse talent van haar om te beffen!

Dat was heel anders dan het likken zoals mannen dit deden. Die probeerden meteen hun tong in haar poesje te duwen of richtten zich alleen op haar klit. Sommigen gingen wild tekeer en gedroegen zich met hun mond alsof ze de snuit van een herdershond waren. Anderen waren veel te braaf en ze had wel eens gedacht dat ze het zelfs vies vonden maar dat niet toe durfden te geven.

Annet was een relevatie; zij voelde precies aan hoe zij het graag wilde en wist intuïtief haar op te winden met een geraffineerd spel, een natuurtalent! Marjan voelde zich zo super geil dat ze constant tegen het randje van klaarkomen aan zat maar het ging haar nu vooral om Annet. Haar plannetjes waren perfect gelopen en nu mocht ze ook Annet laten kennismaken met anale seks! Dat ze nog nooit een vriendje had gehad die haar daarom had gevraagd vond ze vreemd, ze had toch een supermooi rond kontje? Ook raar dat ze er bij masturbatiespelletjes nooit aan had gedacht, als meisje had zij al met haar vinger in haar poepertje gevoeld; dan zat haar eigen leven toch wat minder braaf in elkaar…

Kort gaf ze haar gevoelens even de vrije loop en een kort orgasme groeide vanuit haar klitje door haar hele lijf, een genot dat haar deed trillen tot in haar tenen. Ze gunde zichzelf geen tijd om er lang van na te genieten, want de première van Annet wilde ze heel close-up zien. Dus duwde ze de heupen van Annet omhoog en, verbaasd als ze daarover was, kon ze haar gemakkelijk op haar zij rollen. Ze liet zich leiden als een ledenpop en al snel had Marjan haar precies in het standje dat ze wilde. Geknield op het matras met haar kontje omhoog gestoken en ook haar kutje was binnen hand- en mondbereik.

Voor Annet kon reageren knielde ze naast haar en streelde over haar warme billen en haar hand die de dildo niet had losgelaten. Strelend over haar rug zei ze dat ze haar graag wilde helpen en vroeg haar of dat mocht. Een vraagje naar de bekende weg, want ze wachtte het antwoord niet eens af. Toch zei ze nog zachtjes “natuurlijk!” En sloot afwachtend haar ogen. Marjan stuurde haar hand en liet de dildo kleine rondjes draaien en liet haar kleine neukbeweginkjes maken om de kringspier uit te testen. Maar vooral ook omdat zij het zelf zo lekker vond op die manier onder het vingeren.

Heel lief, maar ook dwingend, trok zij aan Annet haar hand zodat de dunne dildo steeds minder diep in haar stak tot het dunne puntje naar buiten glipte. Annet zuchtte van genot en wilde al naast haar komen liggen, maar Marjan had een ander plannetje in petto dat ze onder het vrijen had bedacht. Zij stuurde de hand van Annet, die de dildo nog steeds vastgeklemd hield onder buik door naar haar poesje. Tussen de vingers van Annet door draaide ze aan het knopje en liet het staafje nog sneller trillen en liet hem toen over haar poesje op en neer gaan. Ze hoefde Annet niet uit te leggen dat dat lekker was, want zo had ze het zelf ook al vaak gedaan. Anders werd het toen Marjan haar kontgaatje bevoelde met haar vinger, dat nog heel ontvankelijk open stond. Ze voelde meteen dat Annet de crème goed had gebruikt, dus zonder haar verder in te smeren wreef ze over het spannende gaatje met een vlakke vingertop om haar niet te laten schrikken.

Dat was eigenlijk overbodig, want in plaats van weg te duiken duwde ze fel omhoog om de subtiele streling beter te kunnen voelen. De dildo deed zijn werk goed en Annet had spontaan het dekbed vastgegrepen om haar geluiden in te smoren. Marjan had daar amper oog voor, haar focus was gericht op haar kutje en haar reetgaatje dat ze wilde ontdekken. Ze was super benieuwd naar haar reacties, al twijfelde ze er niet meer aan dat ze het lekker zou vinden. Ze rilde toen Marjan met haar wijsvinger door haar bilspleet streelde en toen ze die op haar sterretje liet rusten bewoog ze spontaan omhoog. Haar vinger verdween in het gaatje en haar kringspier trok zich samen. Marjan herkende het gevoel van de knellende warmte en het gladde zachte weefsel van haar endeldarm, net als bij haarzelf! Haar middelvinger streelde aan de buitenkant, maar niet voor lang.

Annet duwde haar romp in het dekbed en kwam haar vingers tegemoet, de tweede naar binnen zuigend. “Oh…ho…, lekker!” Kreunde ze gedempt en wreef de dildo onafgebroken over haar spleetje. Voorzichtig begon Marjan haar vingers rond te draaien en dieper in haar te begraven, haar lichaamstaal nauwlettend volgend. Maar die was eenduidig, vooral toen Marjan haar vingers langs elkaar heen bewoog en ze voorzichtig uit elkaar bewoog. Met een luide zucht begroef Annet de trillende dildo in haar poesje en drukte ze in haar lichaam tegen de woelende indringers in haar kontgaatje dat pulserend samentrok. Marjan kon de trilling zelfs voelen! Het werkte elektrificerend op haar om de lust die ze zelf zo goed kende terug te herkennen in Annet.

Het hijgen culmineerde in een haast hyperventilerende oer-adem voor ze in spasme met haar onderlichaam verslapte. Ze liet zich languit onderuit zakken, de dildo uit haar kutje glijden en de vingers van Marjan uit haar aarsgaatje. Langzaam draaide ze op haar zij en keek Marjan met grote verstilde ogen aan, proberend weer op adem te komen. De haren op haar voorhoofd waren vastgeplakt door haar zweet en haar borsten pompten op neer naar adem. Ze likte haar lippen nat en vroeg toen of Marjan tegen haar aan wilde komen liggen en haar kussen.

“Het was zo lekker” zei ze met een zachte stem.

Toen ze knus tegen elkaar aan lagen nam Annet haar hand en nam de vingers in haar mond die ze zo verwend hadden. Ze zoog er aan en het was alsof ze wilde proeven wat haar lust had bezorgd om dit voor eeuwig te bewaren. Het was een bijna magisch moment toen ze zei.

“Jij hebt me voor de tweede keer in mijn leven ontmaagd. De eerste keer was het een man die in mijn mond klaarkwam. En nu jij, een vrouw, in mijn aars… En weet je, dit was veel beter, dank je wel, dit zal ik ook nooit meer vergeten Marjan”

Even leek het of ze in tranen uit zou barsten maar haar gezicht klaarde snel op en kussend bedankte ze haar voor deze ervaring. Ze zeiden weinig meer maar bleven tegen elkaar aan liggen met gesloten ogen en soms weer starend naar elkaar, genietend van de lichamelijke intimiteit die geen grenzen leek te kennen op dat moment. Of juist wel een grens, maar dan een veilige, die alleen voor hun gemaakt was. Een cocon gelukzaligheid die ze niet meer wilden, maar toch wel moesten verlaten. Ze lagen zeker nog een half uur zo toen Marjan haar voorstelde om samen nog eventjes een douche te pakken.

Annet schrok toen ze zag hoe laat het al was want ze was al bijna vier uur bij Marjan! Ze wierp nog een korte blik op de nog ongebruikte voorbindslip maar dat kreeg Marjan gelijk mee.

“Die kunnen we een volgende keer eens uitproberen? Met jou samen lijkt me dat helemaal te gek lieverd” zei ze een gaf haar troostend een zoen. Troostend, maar ook om duidelijk te maken dat dat haar menens was.

“Ik heb er geen zin in daarvan een vluggertje te maken, want dan wil ik weer echt met jou samen genieten! En wat in het vat zit hè… Maar ik fris me nu liever een beetje op, want voordat ik Merel op ga halen moet ik ook nog even naar de supermarkt, anders hebben we vanavond niks te eten. En een lekker ontbijtje met Merel doen we ook altijd als ze vrij heeft, met vers gebakken broodjes en zo.

Annet zei dat ze dan nog even met haar mee ging, want zij moest ook nog boodschap- maar verder kwam ze niet omdat Marjan haar in de rede viel.

“Ik dacht al dat je nog even met mij wilde douchen” pruilde ze theatraal.

“Dat ook hoor! Maar ik realiseerde me opeens dat we onze kleintjes morgen thuis hebben en eten moet ik ook nog halen. Maar ons even opfrissen lijkt me geen overbodige luxe hoor! “Maar… euh…” en ze keek verlegen op naar Marjan en zocht zichtbaar naar woorden. Toen floepte ze het er maar uit. Dat zij haar zo had laten genieten een heerlijk had laten klaarkomen, hele nieuwe seks had leren kennen, maar er zelf weinig aan had gehad…

“Maar ik heb er net zo van genoten dan jij hebt gedaan! Ik vond het echt geweldig om het je te leren en je was een hele goeie leerlinge! En daarvoor ben ik ook al klaargekomen hoor, toen je me zo heerlijk likte. Een reken er maar op dat je meer dan genoeg inspiratie gegeven hebt om vanavond nog eens lekker met mezelf te spelen. En morgen en overmorgen ook, en dan zien we elkaar toch weer? En als je dan tijd en zin hebt ben je welkom hoor, dan gaan we dan toch verder?”

Opgelucht en blij met dat vooruitzicht stapten ze samen onder de douche en wasten elkaar met veel schuim dat heerlijk rook. Annet zorgde er nog wel even voor dat ze Marjan klaar liet komen, gewoon met haar vingers, dat wel. Daarna wreven ze elkaar nog in met een lekkere lotion en moesten zich inhouden om niet weer overnieuw te beginnen met heel intieme dingetjes, maar de klok riep hun tot de orde van de dag. Ze namen nog snel een kopje koffie die warm was gebleven in de thermoskan maar moesten toen echt weer de straat op. Snel moesten ze hun boodschappen doen om niet te laat te komen bij de opvang. Heel intiem vonden ze het bijna hetzelfde te kopen, zodat ze van elkaar wisten wat ze zouden eten. Dat zou toch nog een stukje intieme band geven als ze elkaar een paar dagen niet zagen.

Het was wel raar toen ze elkaar gedag zwaaiden en met hun kinderen naar huis fietsten. Een beetje onnatuurlijk voelde het zelfs aan want ze konden elkaar moeilijk een tongzoen geven of zo! Stel je voor hoe de anderen dan hadden opgekeken en wat voor praatjes er snel de ronde zouden doen!

Taboe

Graag uw sterrenwaardering bovenaan en/of reactie onder het verhaal. En/of eventueel rechtstreekse mail met schrijver. Dank u.

Liefs My

Plaats een reactie